Vacatures

MANNELIJKE ZWEMLEIDERS: We hebben op de zaterdagavonden mannenzwemmen (alle leeftijden) in het Sloterparkbad en op veler verzoek bieden we sinds 17 januari 2015 ook zwemlessen aan volwasssenen en kinderen. Op dit moment hebben hebben we een compleet team maar goede zwemleiders zijn er altijd nodig. Ook voor toezicht in het recreatie en toezicht in het diepe (wedstrijdbad, diepte 1.40-2m/3m diep) zijn extra paar ogen welkom. Minimale eis van de toezichthouders die bij 2/3m zijn:   reddendzwemmen/reddingsbrevet certificaat.

Dus als je nieuwsgierig bent naar ons en als je een keertje wilt meedraaien of je bevoegd bent of studerende bent voor zwemleider stuur een email of bel even.

Voor meer informatie kan je bellen 06-3948 1971 of stuur een email naar zwemvatlantis@gmail.com. We nemen dan z.s.m. contact met je op.
DAMESZWEMMEN op de zondagen: Team compleet maar kan altijd wel een goede zweminstructrice erbij. Heb je interesse en je bent bevoegd of in opleiding bel ons (06-3948 1971) of en kom even langs.