WE STOPPEN

Amsterdam, juli 2021

Lieve leerlingen, beste ouders en alle anderen,

Zoals u misschien weet stoppen wij met onze zwemactiviteiten. In elk geval voor een jaar en daarna moeten we met zijn allen bekijken of er animo is om door te gaan met de zwemvereniging en is ook de vraag of er dan wel ruimte is om bij het Sloterparkbad door te gaan maar dat zien we dan t.z.t. wel.

Ik (Hatice Kurt) en mijn familie zijn op 15 juni wegens overlijden van een geliefde neef naar Turkije vertrokken om hem daar te begraven en zouden wij 20 juni terug zijn in Nederland maar helaas zijn mijn zoon en ik positief getest op corona en moesten 2 weken in quarantaine. Ik ben niet echt ziek geweest maar mijn zoon is wel in het ziekenhuis beland maar nu gaat het heel erg goed met hem en zijn we nu terug in Nederland.

In de tijd dat ik hier ben ga ik wat dringende zaken proberen af te ronden en ga over 2wkn terug voor een aantal weken. Leerlingen die voor hun ABC diploma zwommen worden van diegene die t goed heeft gedaan diploma’s klaargemaakt en krijgen ouders hiervan bericht. Mocht ik in deze 2wkn niet alles kunnen afronden zal ik dat uiterlijk in september afhandelen (ouders krijgen betaalverzoeken als er een openstaande bedrag is en eventueel voor de diplomakosten. Van leerlingen (dames) die na 13 december niet meer konden doorgaan worden ook een afrekening gemaakt. Dit zal heel erg waarschijnlijk pas in september/oktober gebeuren…we hopen op uw begrip.

Verder wensen wij u allen een fijne, gezonde zomer en tot horens/ziens.

Met vriendelijke groet,
———————————————————————————————————-

Amsterdam, mei 2021

Lieve leerlingen, beste ouders en alle anderen,

Misschien voor sommigen van jullie niet helemaal een verassing nadat we vorig jaar in de zomer lieten weten te stoppen maar helaas maar waar…we gaan niet door met de zwemvereniging na afloop van de huidige periode. Dit betekent dat onze laatste lessen respectievelijk op *3 en 4 juli zullen zijn.

2020/2021 was voor iedereen een heftig jaar en zo ook voor ons. Na de gedwongen stop hebben we veel tijd over gehad om na te denken en bij ons velen kwam toch steeds het gevoel naar voren dat we op een kruispunt waren en moesten kiezen. Want velen van ons zitten al ruim 20 jaar in de zwemwereld en was toch nu tijd om onze rust te nemen, vonden we.

Sinds oktober 2020 hebben we veel onderling met elkaar gepraat en overlegd en onze redenen met elkaar gedeeld en of er ook geïnteresseerden tussen ons waren die het energie en ook de tijd zouden hebben om het voort te zetten en onze doelgroep te dienen. Wel capabele mensen die t heel erg goed zouden doen maar helaas ook zij wilden even een jaartje tussenuit en zo kwamen we er niet onderuit om definitief de knoop door te hakken en met pijn in het hart hebben we besloten om met onze activiteiten te stoppen.

Wat de toekomst zal brengen weten we natuurlijk niet maar voorlopig hopelijk tot ziens.

Verder wensen we iedereen een goede gezondheid toe en hopen ook dat jullie ergens anders terecht kunnen en doorgaan met zwemmen waarvan jullie zo van houden. Mochten wij als zwemvereniging iets tegenkomen (andere zwemscholen of verenigingen) waarvan wij denken dat het iets voor jullie is zullen wij jullie informeren (wat we reeds al persoonlijk doen) en houden we ons ook vrij om jullie hierover een bericht te sturen (van wie we een telefoonnummer hebben).

Met vriendelijke groet,
Team Zwemvereniging Atlantis
emailadres: zwemvatlantis@gmail.com

P.S.:

• *Laatste keer 3 en 4 juli is onder voorbehoud. Mocht er onverhoopt iets tussenkomen dan zal onze laatste keer op 26 en respectievelijk 27 juni worden.
  • Nu alles duidelijk is zal per leerling een herberekening van het aantal lessen die aangeboden zijn plaatsvinden. Als eerste beginnen we per kind te doen en daarna bij de oudere kinderen en volwassenen. Sommigen zullen bij moeten betalen en sommigen zullen restbedrag teruggestort krijgen op hun rekening.
  • Kinderen die via Jeugdfonds Sport bij ons zwemmen worden doorgegeven aan Jeugdfonds Sport (wie welke diploma heeft behaald of niet). En een afrekening zal dus met hen plaatsvinden.

NB:Dames/heren die nog een strippenkaart over hebben voor vrij-/recreatiefzwemmen..die worden helaas niet vergoedt.
=============================================================