Wie zijn wij?
– We zijn een groep zwemleiders (mannen en vrouwen) die sommigen elkaar wel 20 jaar kennen en bijna iedereen waren leerlingen van de zelfde zwemvereniging alleen enkelen van ons hebben elkaar bij de opleiding tot zwemleider A (via KNZB) leren kennen maar dat is ook alweer 17 jaar terug. We zijn heel erg trots op dat we o.a. door onze houding richting leerlingen, vrijwilligers en jongeren velen geïnspireerd hebben (leerlingen, nichtjes, neefjes, dochters/zonen van onze zwemleiders en hun vrienden en familieleden).  We doen het met liefde en passie voor de mens en liefde voor het water en al onze leden komen door mond op mond reclame bij ons terecht.

Dus alle vrouwen (alle leeftijden, kind of volwassen) zijn welkom (op de zondagen) die in alle rust willen zwemmen (zonder toeschouwers op de tribune) en eventueel hun zwemdiploma(s) te behalen.  En de mannen + kinderen zijn welkom op de zaterdagen.