Over ons

Wij delen onze visie met de zwemwereld in Nederland en dat is om iedereen zwemveilig te krijgen. Dit kan o.a. door liefde voor het zwemsport bij te brengen zodat ze hun diploma’s behalen en ook blijven zwemmen na het behalen van hun diploma(s). Als men zwemveilig is kan men zichzelf redden maar in veel gevallen ook een ander in nood.

Wie zijn wij?
– Wij zijn een groep vrouwen die sommigen elkaar wel 20 jaar kennen. Behalve Willy Zwaard die onze zwemjuf was waren we bijna allemaal leerlingen van de zelfde zwemvereniging. We hebben elkaar en anderen heel erg beïnvloed. Paar van ons hebben elkaar bij onze opleiding tot zwemleider A (via KNZB) leren kennen maar velen waren leerlingen van de zelfde vereniging. We zijn heel erg trots op dat we o.a. door onze houding richting leerlingen, vrijwilligers en jongeren velen geïnspireerd hebben (leerlingen, nichtjes, neefjes, dochters/zonen van onze zwemleiders en hun vrienden en familieleden).  We doen het met liefde en passie voor de mens en liefde voor het water en door mond op mond reclame komen onze zwemmers bij ons terecht.

Dus alle vrouwen (alle leeftijden, kind of volwassen) zijn welkom (op de zondagen) die in alle rust willen zwemmen (zonder toeschouwers op de tribune). Vrouwen die nooit de kans hebben gehad hun zwemdiploma(s) te behalen en om hun angsten te overwinnen.  En de mannen + kinderen zijn welkom op de zaterdagen.